14 Mayıs 2014 Çarşamba

Trafik Dersi 11.sınıf 2.dönem 2.yazılı soruları 2014

Trafik Dersi 11.sınıf 2.dönem 2.yazılı soruları 2014


1- Eğitim amacıyla ilköğretim ve orta öğretim okullarında trafik ve ilk yardım derlerini okutmak hangi kuruluşun görevidir?


A – İçişleri Bakanlığı B – Karayolları Genel Müdürlüğü


C – Milli Eğitim Bakanlığı D – Ulaştırma Bakanlığı


indir


2 – Araç satın alan ya da gümrükten çeken bir kişi kaç ay içinde ilgili tescil kuruluşuna yazılı olarak baş vuruda bulunmalıdır?

a)1 b)2 c)4 d)3 e)6


3 – Kalp durmasında yapılan ilk yardımla ilgili olarak aşağıdakilerden hangisi yanlıştır?

a)Yaralı sert bir zemin üzerine yatırılır. b)Kollar dik tutularak 4-5 cm göğüs kemiği içeri esneyecek şekilde bastırılır.

c)Eğer yaralının nabzıyla beraber solunumu da durmuşsa kalp masajı ve suni solunum beraber yapılır.

d)Kalp çok yavaş ritimle atıyorsa bile kalp masajı yapılır. e)Kalp atmaya başlayınca kalp masajına son verilmeli



Trafik Dersi 11.sınıf 2.dönem 2.yazılı soruları 2014

0 yorum:

Yorum Gönder