7 Kasım 2013 Perşembe

Çok şey mi istiyorum.

Bu gün güneş daha maviydi


Gökyüzü daha sarı


Deniz daha yeşildi


İnsanlar daha sevecen


Yalanlar, hor görmeler hiç yoktu sanki bugün


Yüzlerdeki gülüşler, bakışlardaki ev sahipliği de çoktu.


Konuşmalar, selamlaşmalar sanki içimizin en derin, en merhamet dolu köşelerinden kopup geliyordu.


Kavgaların yerini yeni arkadaşlıklar almış,


Küfürler yerini tatlı sözcüklere bırakmış,


Toklar bir kaşık çorbasını açlarla paylaşmıştı bu gün


İnsanlar daha saygılı, küçükler daha sevimliydi.


Gözlerde yaş yok, bakışlarda ümit pırıltıları vardı bu gün.


Eller bu sefer kötülüğü alkışlamak için değil, iyiliği alkışlamak için kalktı havaya.


Kuşlar yenilgi haberini duyurmak için değil, zafer tacın müjdelemek için öttü uzun uzun.


Muhabirler ölüm haberi sunmadı bugün


Flaşlar bir ailenin nasıl yok olduğunu göstermek için patlamadı.


Deniz dalgalarında çöp taşımadı kıyıya


Ormanlar bir milim çölleşmedi bu gün.


Fidanlar ekildi orman yaratırmışçasına


İşte böyle bir dünya istiyorum.


Böyle bir deniz,


Böyle gülüşler,


Böyle fotoğraf kareleri,


Böyle eller, böyle gülüşler, böyle insanlar…


Çok şey mi istiyorum.


Biliyorum hiç gerçek olmayacak kadar çok şey.


 


Yasenur UÇAR (12.Sınıf)


 



Çok şey mi istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder