26 Kasım 2013 Salı

Kardeşim

Aylar geçti gidişinin üzerinden

Neden hala dönmedin kardeşim?

Özlüyorum seni, özlüyorum kavga ettiğimiz günleri…

Gülen gözlerini, öf abla yeter ama artık demeni

Özlüyorum seni.

Belki bir annenin çocuğunu sevdiği gibi

Belki bir çiftin gizli sevgisi gibi

İşte böyle sevdim ben seni.

Gösteremedim belki sevgimi

Şimdi iyi dinle beni;

Daha yeni yeni anlıyorum ki

Abla olmak sevgi işi, merhamet işi…

Ama öyle mutluyum ki

Çünkü sen kardeşlerin en güzeli

Duy beni kardeşim duy beni

Üzdüm seni, kırdım seni…

Ama sen hep sev beni

Hep affet beni…

Ne kadar kavga ederdik hatırlıyorum

Resimlerine bakıp bakıp ağlıyorum

Şu an beni izlediğini biliyorum.

Ablacığım, seni çok seviyorum dediğini duyuyorum…

Tamam ağlamıyorum.

İnan seni hep içimde yaşatıyorum.

Sesini duyuyorum, elinden tutuyorum.

Kocaman sarılıp, öpücüklere boğuyorum.

Ağlamıyorum kardeşim ağlamıyorum.

Seni her zaman içimin sonsuzluğunda yaşatıyorum.


Yasenur UÇAR (12.Sınıf)



Kardeşim

0 yorum:

Yorum Gönder