14 Nisan 2013 Pazar

Sevgili Annem

Beni karnında taşıdın aylarca,ne zorluklarla annem


Akşam olur şiddetli dakikalar başlar sevgili annem


Öğün vakti gelir,düşünürsün ne pişirecem


Tuzu az olur,şiddet görürsün sevgili annem


Beni dünyaya getirecen diye doğuma gidersin


On gün şiddet durur,sevinirsin.Sevgili annem


Sevinçler içinde beni kucağına alırsın.


Dönersin eve yine şiddet yine şiddet


Komşu evinde rahatlarsın.


Sevgiyi,saygıyı,gülmeyi orda tadarsın.


Eve dönersin,yine şiddet yine şiddet


Benim için çocuğun için katlanırsın şiddetlere.


Ne desen anlatamazsın;sevgiyi,gülmeyi,şiddetsizliği


Dışarıdan gelir,emrinde olursun.Yine yaranamazsın.


Yine şiddet yine şiddet görürsün,sevgili annem.


Geceyi gece eder.Beni uyutmak için uykusuz.


Bir yandan sesime uyanır.Yine başlar şiddet sevgili annem.


Emanet edip bırakamazsın.Yirmi dört saat gözünün önünden ayıramazsın.


Komşuya gitsen anlatamazsın.Yine şiddet sevgili annem.


Yaş geldi 40’a gel gezelim omuz omuza


Açtı şişeyi buldu kafayı.Yine şiddet sevgili annem.


Bırak şiddeti çocukluğumuzun hatırına eksik olmadı.


Gözümün önümden gitmiyor sevgili  annem.


 


Bahar ARI


 



Sevgili Annem

0 yorum:

Yorum Gönder