25 Mart 2013 Pazartesi

Duy Beni Allahım

Ey Allah’ım bu ne hız?

Bu kadar çabuk geçen zaman niye?

Vakit yeter mi böyle insanın hayal ettiklerine?

Bir bakışı çözmeye çalışırken insan bu alemde

Saliseler saniye, saniyeler dakika

Gözlerim açılıp, kapanırken zamanda

Bir bakmışım gelmişim sona.

Ağzımda dişim yok, gözlerimde fer

Bekliyorum Azrail’i gidiciyim bu sefer

Mutluyum Allah’ım sana kavuşacağım için,

Yaşadım ben dünyada yanına gelmek için.

Ettim duamı, çektim acımı, tattım mutluluğu,

Anladım zamanı, tanıdım insanları, yaşadım dünyayı

Ayrılma vakti geldi bu hayattan

Kavuşma vakti geldi sana…


Seni hayal ettim, seni düşündüm, seninle konuştum hep zamanla

Sen en büyük yoldaş oldun, en büyük dinleyici

Yalnız kaldım sana geldim, el açtım dua ettim.

İki damla yaş oldun aktın yanaklarımdan

İki damla yaş oldun mutlu oldum.

Adını duydum içim titredi, sözlerini duydum doğruyu buldum

Tövbe ettim kapına geldim.

Yalvardım sana af diledim.

Zaman çabuk geçti hayat çabuk bitti.

Affet Allah’ım affet beni

Bendeki bu canı almaya senden başka kimin gücü yeter ki?


Yasenur UÇAR (11.Sınıf)


 



Duy Beni Allahım

0 yorum:

Yorum Gönder